Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007




3 σχόλια:

mitrolis είπε...

anna geia. fainetai na proxwraei to project mia xara. eipa sta paidia oti thn erxomenh fora 8a kanoume mia omadikh parousiash. proteinw mia pinakida A1 gia ka8e omada, topo8ethmenh orizontia me oti krinete aparaithto gia na parousiasete to project sas. ypoxrewtika 8a uparxei to site se klimaka pou 8a xwraei sto 1/4 tou A1, dhladh se A3.
rwta kai tous allous. 8a uparxei kai projector gia videos h probolh ulikou apo to blog

anna είπε...

Geia sas
Exo merikous provlimatismous se sxesh me to thema mou.
Prospathisa na apodoso to figure ground xorika,topothetontas to ktiriologiko programma stis oxthes(kai os antisthrixh) ths limnhs pou ftiaxno kathos kai ena meros tou mesa sto nero pou analoga thn stathmi tou tha anadeiete h tha vithizete.Me provlimatise omos to sxima ths limnhs pou proekeipse apo tis parapano diergasies, kai oxi se ola ta shmeia alla ekei pou arxizei h gefura mexri ekei pou teleionei to eidiko programma, giati den uparxei ktiriologiko se auto to megalo shmeio kai h oxth ekei prepei na ginei kati allo apo tis upoloipes.Kathos me provlimatise kai h morfh tou eidikou ktiriou pou se sxesh me ta alla einai fliarh.
Alla na sas po thn alhtheia fovamai na proxorhso pio grigora kai se megales allages pou den simvadizoun me tis prohgoumenes diergasies kai gia paradeigma na uiothethso mia h duo glosses pou mou aresan.Opos gia paradeigma h glossa ton apothikeutikon kai grafeiakon xoron pou einai ogkoi pou sugratoun apotoma to xoma kai mprosta feroun provlhta aulh sthn limnh.
Isos h istoria me to figure ground na me periorizei oxi me ousiastiko tropo alla na me periorizei sto na min apodesmeuomai apo ton disiastato tropo skepshs pou kai ta idia paradeigmata tou figure ground se pleiopsifia anaferontai se auton.Epeidh enas thleoptikos stathmos einai ena agnostos xoros gia emas tha mporousame na fantastoume oti gia paradeigma h post production perioxh einai ena meros pou proorizete perissotero sto na ekpedeuontai ekei neoi pou theloun na doulepsoun se auto para ena kleisto xoro gia epaggelmaties pou exipiretei mono tous skopous ths ekpomphs apo ton stathmo?
Den xero.

mitrolis είπε...

geia sou anna.
katarxhn nai sthn teleutaia erwthsh. to 8ema sou paei kala, kai gia auto perimenw akomh prissotera =] h limnh exei endiaferon, alla isws to problhma pou anafereis prokuptei epeidh exeis sprw3ei ola ta ktiria sta oria enw 8a mporouses gia paradeigma na ta diaspereis se olh thn ektash tou site. epishs skepsou an auth h limnh 8a mporouse na exei kapoio programma pou 8a lambanei xwra otan auth adeiazei. telos na sou 8umisw pws h figure ground skepsh leitourgouse kai sthn katakorufh diastash, mhn 3exnas ta prwta sou skitsa me tis apo8hkes kai to bouno. anyway, nomizw oloklhrwse ena prwto kuklo skepshs-parousiashs gia thn tetarth,wste na pareis feedback kai tous allous didaskontes.
kalh douleia!
G